Reklama na telebimie Trójmiasto ukazywana jest tutaj za pomysł do naśladowania

Właściciele firm przeważnie wydają sobie sprawę z tego, że im więcej reklam będą pokazywali w różnych miejscach, tym większa grupa ludzi się o nich dowie, a więc prościej będzie im uzyskać nowych kontrahentów. Przez to właśnie wpisują w wyszukiwarki hasło reklama na telebimie Trójmiasto, ponieważ wiedzą, że kierowcy dużą część własnego czasu na trasie spędzają w korkach, a ponieważ nie mają nic innego do roboty, to patrzą dookoła, czytając reklamy umieszczone na poboczu.

telebim
Dziennikarz: n0cturbulous
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Taka reklama na telebimie jest żywsza niż na plakacie, do tego mamy szansę przygotować ją tak, że będzie się przemieniała oraz w krótkim okresie powiadomi o większości produktów, które oferuje nasz zakład. Taka reklama w dodatku wpisuje się w pamięć, bo jak coś się świeci oraz przemienia, to nasz mózg dokładniej ją później pamięta, a więc znaczniejsza jest szansa na to, że w razie konieczności kontrahent przypomni sobie o naszej ofercie.

Starczy wynajmować telebimy w odpowiednich miejscach Aby reklama telebimowa trójmiasto nie znudziła się kierowcom, którzy dość często jeżdżą konkretną trasą, warto ją co parę tygodni wymieniać. Wtenczas będziemy na nowo przykuwali spojrzenie nowych kontrahentów, równocześnie wzmacniając w ich pamięci nazwę naszej firmy. Pamiętajmy jednak, że nie idzie tu o reklamę na byle jakim telebimie. Musi on mieścić się przy mocno oblężonych ulicach, bo wówczas znaczniejsza ilość ludzi będzie go widziała, jeśli będzie stał gdzieś na uboczu, to rezultat już nie będzie taki, jak byśmy pragnęli. W dodatku kiedy będzie się mieścił blisko naszej firmy, to może niektórzy od razu zapragną nas odwiedzić oraz skorzystać z naszej oferty.

Kolejne teksty

Jakie wykorzystanie posiada dzisiaj ekran led?

reklama
Dziennikarz: Didit Putra
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Równocześnie ze wzrostem innowacyjnych technologii, podobnie jak tej w branży reklamy rozpoczęto wykorzystanie coraz to nowatorskich i bardziej barwnych możliwości jej przekazywania. Jeszcze kilka lat temu używano tylko reklamy telewizyjne, radiowe czy reklamę zewnętrzną na przystankach autobusowych i pojazdach komunikacyjnych.


To nie jest kosztowna forma reklamy Reklama nie musi być kosztowna, lecz powinna być skuteczna. Jak się okazuje wykorzystanie telebimów jest jedną z najtańszych form reklamy, a równocześnie dającą duże efekty. Dlatego trzeba popatrzeć na lokalizacje telebimów w swoim mieście oraz przeanalizować czy dla nas nie będzie to odpowiednia okazja na skierowanie na siebie uwagi. Trójmiasto pokazuje, że może to okazać się obopólna korzyść.
2015/01/26, 10:22
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.