Czy inwestycja w reklamę outdoorową jest opłacalna?

Reklama zewnętrzna bazuje na wizualnej prezentacji treści. Z założenia ma zaoferować wysoką częstotliwość kontaktów z kampanią reklamową, aby jednak była efektywna wymagane są nośne symbole oraz precyzyjne komunikaty, ale równie duże znaczenie ma odpowiedni dobór typu reklamy outdoorowej.

Prezentujemy 2 rodzaje reklamy, która ułatwia promocję marki - telebimy przy drogach oraz reklama (zobacz tutaj) na pojazdach komunikacji miejskiej.
reklama na telebimie
Dziennikarz: waylonscott
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Telebimy kujawsko-pomorskie województwo, które oferuje zapewniają świetną widoczność, sprawdź telebimy w Kujawsko-pomorskim. Atutem telebimów jest to, iż reklama (http://simplesystem.com.pl) ta będzie działać 24 godziny, przez każdy dzień w tygodniu i nie ma możliwości jej wyłączenia. Wszystko to potencjalnie gwarantuje wysoki zwrot dla inwestora. Jeżeli chodzi o telebimy kujawsko pomorskie województwo to nie jedyna lokalizacja, która warta jest uwagi firm chcących wypromować swoją markę. Też dobrze jest rozważyć województwa z większymi trasami - autostrady w kierunku dużych miejscowości. Jeżeli natomiast interesuje nas forma reklamy taka jak reklama autobusy Elbląg wyznacza się jako miasto, które zapewnia atrakcyjną ofertę - konkurencyjne ceny reklamy i duży wybór linii autobusowych, zobacz oferta reklamy na autobusy w Elblągu.
reklama na autobusie
Dziennikarz: Nacho
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Opisane formy reklamy outdoorowej wyróżnia brak deklaratywności, masowość i spory zasięg, trudny do przeoczenia kontakt z przekazem. Dodatkowo, zarówno telebimy w województwie kujawsko-pomorskim, jak również forma reklamy nadmienione przez nas telebimy Elbląg, które proponuje wyróżniają się niskimi kosztami docierania do odbiorców w porównaniu do innych możliwości, jakie dają współczesne media.


Kolejne teksty

Duży popyt na artykuły ekologiczne

czas - przekrój
Dziennikarz: Dawid Dawidowski
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Rosnące zaciekawienie żywnością bio i ekologiczną jest działaniem w odpowiednią stronę. Dzisiaj artykuły ekologiczne i bio nabywa coraz to więcej rodaków, zwłaszcza w punktach ekologicznych, rzadziej bezpośrednio od rolników.

Zgodnie z niezależnymi badaniami złotówka zainwestowana w reklamę zewnętrzną zwraca się niemal trzykrotnie. Z tych właśnie powodów z pewnością musimy przeanalizować przytoczone sposoby promowania marki, produktu czy usług. Jednak, by reklama faktycznie się opłaciła trzeba wcześniej przeprowadzić dokładne badania pod względem planowania kampanii dla interesujące nas grupy docelowej.
2018/06/21, 19:17
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.