Skrzynka pocztowa
Reklama billboardowa
Dziennikarz: ING Group
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com

Jak uzyskać zysk z kampanii marketingowej – bannery w Krakowie

Reklama zewnętrzna jest uznawana nie bez powodu za jeden z najskuteczniejszych jej rodzajów. Prawie każdy użytkownik internetu od razu wyłącza przeszkadzające reklamy na stronach internetowych, a wiele ulotek oraz gazetek reklamowych wrzucanych do skrzynek pocztowych – jest często natychmiast usuwanych. Natomiast wspaniale rozplanowana reklama na billboardach albo plakatach to niewątpliwie świetne rozwiązanie – jest stosunkowo trwała, łatwo dostępna dla wielu możliwych klientów oraz rzadko kiedy potrafi zniechęcić tak, jak wyskakujące okienka albo gazetki w reklamie wewnętrznej.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.